miercuri, 4 august 2010

Ce este Iris?

Ce este Iris?


Probabil toti (sau cel putin asa cred) ati auzit macar o data in viata de Iris.
Da si eu acum o scurta perioada de timp am aflat cine e Iris .
Iris este o mica zana .
O fiinta desprinsa din basm.
Iris este o Floare , este o Ea .
Este o regina a ghetii care lupta intr-o lume a arsitii pentru ceea ce este frumos.
Ea insasi este frumosul tinuta captiva intr-un minutat chip de Copila.
Ea este acea floare care prin multitudinea de Flori mi-a atras atentia .
Ea este o Fata care daca o vezi nu poti sa nu o respecti.
Micuta la stat , mare la suflet.
Scurta la vorba , mare la inteles.
Placuta ca si fiinta.
Ea in lumea ei magica este Nymphetamine pentru cei ce i-au dat viata.
Pentru mine este o persoana care daca o cunosti nu o poti uita.
Micuta Copila iti umple sufletul de fericire, bucurie, dorinta de viata.
Ea are puteri supra-naturale .
Ea poate sa te aduca in lumea ei din cele mai adanci coclauri are infernului in care traiesti.
Ea poate schimba ceea ce se petrece in preajma ei .
Ea este o fata precum rar gasesti.
Ea este magica .
Ochii Ei ,Magie vie .
Sufletul Ei Sfant iti readuce sperata ca mai exista pe lumea asta ceva pentru care sa lupti...
Ea este Floarea mea care imi da speranta ca ziua de maine poate fi mai buna...
Ea este cea care imi readuce zambetul pe buze dupa amintiri cu triste ploi.
Ea este cea care atunci cand lebedele gri migreaza , Ea este cea Porumbelul care ramane langa tine cand ai nevoie .
Ea este Iris ... Ea este Soarele dupa o noapte in care ai fost cufundat in lumea mortii din care probabil ca daca nu rasarea nu te vei mai fi trezit niciodata.
Ea este placuta adiere intr-o zi infernala de vara...
Ea este harana sufletului pentru cel ce o respecta...
Ea este pur si simplu Ea si nimic si nimeni nu o va Inlocui pe Iris cu o alta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu