joi, 8 iulie 2010

Red Roses For Devil's Queen ...

A gothic romance



A gothic romance sau Red roses for the devil's WHORE...

Ok... dar de unde si pana unde de la WHORE la Queen va intrebati probabil...

Omul este condus de putere... De un guvern ... De niste legi ...
Mie personal melodia mi s-a parut bestial conceputa dar mai ales conceptul Cradle Of Filth.
Eu personal nu pot fi conducator in infernul meu fara o Doamna.
S-a gasit a exista o Ea... care sa corespunda cerintelor... o Ea care satisface cerile demonului, o Ea perfecta asemeni melodiei. In viziunea mea ( pentru unii mult prea ciudata poate... si chiar nu imi pasa ) o Fata este mai mult decat un simplu obiect. Daca o ai , pastreaz-o ca pe un dar... Daca nu exista ai grija sa o gasesti si sa ii oferi atentia cuvenita.
Fata prin simplu fapt ca exista alaturi la bine si la rau face ca viata ta sa se schimbe.
O Fata poate conduce intr-o relatie prin faptu ca ar trebui sa i se acorde mai multa atentie de catre baieti.
La mine nu e asa... Ea , Regina , este fiinta suprema , in Ea este ascunsa taina sacra a vietii , in Ea este pasiunea, iubirea, veninul , Moartea... Ea este Ea . Este Regina mea a diavolului din mine... Ea este intruchiparea frumosului . Ea este tot ....
Ea merita trandafirii rosii ca focul aprins in imima mea... Ea merita iubirea , Ea merita tot frumosul, Ea merita sa fie Doamna , Ea merita Red Roses For The Devil's Queen

3 comentarii:

  1. imi place felul tau de gandire asupra femeii. interesant! tine minte: sa fii diferit fata de ceilalti mereu va fi mai interesant decat sa te amesteci prin multime.

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place cum ai conceput descrierea :)
    desi nu cred ca o fata poate controla demonul unui baiat
    really e interesanta ;)

    RăspundețiȘtergere